Yusuf Yusuf Filmi Hakkında Görüşler, Konusu Ve Film Eleştirisi

06:41 | 0 yorum

Bahsedeceğim film, yaklaşık 1 hafta önce (26 Aralık tarihinde) vizyona girmiş olup, maalesef ki büyük beklentilerle gittiğim filmdir. Neden mi ''maalesef'' kelimesini kullandım? Malum, her zamanki gibi kurnaz Türk yapımcılarının oyununa geldim ve muhteşem bir fragman sonrası 'işte olay budur!' deyip, resmen filmin vizyona gireceği günü bekledim...


Nasıl da sazan olduğumu ise filmin daha ilk 30 dakikası geride kalmışken anladım. Hayır sadece fragmandan da gaza gelen bir insan değilimdir halbuki, özellikle oyuncu kadrosu beni bayağı çekmişti filme ve anlamsız bir beklenti doğurmuştu içimde; sonuç ise büyük bir hüsran. Özellike Burak Satıbol ve Ayhan Taş gibi çok çok sevdiğim 2 muazzam oyuncunun olduğu; Ali Sunal gibi bir profesyonelin de başrolünü paylaştığı bir filmde sadece 1 tane komik sahne olması, onunda film gişe yapsın diye filmden önce fragmanda yayınlanması gerçekten oldukça üzücü...

Filmin kısaca ''meraklıları'' için özetini de vermek istiyorum, belki her şeye rağmen gidip izlemek isteyenler olur: Çocukluğundan beri otomobil yarışlarına ilgi duyan; hep rallici olma hayalleri kuran, ancak hayat şartlarına yenilip Ankara’da dolmuş şoförlüğü yapmaya başlayan Yusuf'un, dolmuşuna binen bir suikastçiyi engelleme çabalarını konu alan bir film. Yani sözde böyle bir film ve bizim de her saniye gülmemiz gerekiyor ya neyse, tek sahneden ibaret bir komedi filmi diyeyim gerisini siz anlayın. Özellikle Burak Satıbol, Ayhan Taş ve Ali Sunal'a böyle ''rezalet'' bir komedi filminde yer aldıkları için üzüldüm desem yeridir. Hatta sırf onlar için olumlu bir yazı yayınlamayı da ümit ediyordum ama elden de bir şey gelmiyor hocam, üzgünüm yani. Umarım gişesi iyi olur diyeceğim de, bu sefer izleyicilere acıyorum. Artık ne denir ki, inşallah diğer filmlerinize ve üstatlar! Size filmle ilgili 2'de izleyici yorumu daha göstermek istiyorum, hani benden başka arkadaşların da yorumlarını merak edebilirsiniz diye. Artık gerisini de size bırakıyorum.


Yazının sonuna ekleyeceğim fragmanı pek kale almazsanız da sevinirim.. :
Eğer bir Türk filmiyle ilgileniyorsanız,kesinlikle fragmanına bakıpta kara vermeyin. Türk yapımcılarda artık işin üç kağıdını buldular.Filmin en cix yerlerinden alınan sahneleri koy fragmana,aha sana çok komik film diyerek kakala millete.Filme gelirsek; aklımda kalan tek şey her sahnede avazı çıktığı kadar boş boş bağıran oyuncular...

Bu lanet olası filme gideli malesef 1 hafta oldu aklı olan varsa gitmesin hatta önünden yakınından geçmesin böyle seviyesiz rezalet bir film daha izlemedim 1 puanı bile haketmiyosunuz !


Anahtar Kelimeler: 2014 yapımı yusuf yusuf filmi hakkında görüşler, yusuf yusuf (2014) film yorumları, ali sunal ve burak satıbolun oynadığı komedi filmleri, yusuf yusuf filminin gişe hasılatı

Kategori: ,

0 yorum