Müzede Bir Gece Filmi Hakkında Görüşler, Konusu Ve Film Eleştirisi

03:08 | 0 yorum

Hollywood filmlerini severek izlemekteyim. Bunlardan bir tanesi de Müzede Bir Gece. Bu film çekildiği alan ile çekimde kullanılan malzemelerle çok büyük bir bütçeyle çekilmiş olmalı… Çünkü film bir müzede çekilmiştir.


  Bir müzenin bekçiliğini yapan Larry Daley yine her gün ki gibi rehberler evlerinin yolunu tutunca işe gelmiştir. Onun görevi gece boyu her gün sabah ilk ışıklara kadar, müze açılıncaya kadar müzenin bekçiliğini yapmaktır. Fakat onun bir sorunu vardır. Müze de her gece gündüz sergilenen eserlerin gece canlanması. Bu müzede nesli tükenmiş hayvan türleri, dinazorlar, eski insanlar sergilenmektedir. Bunlar canlanınca Larry’nin başı da biraz derde girmektedir. Aslında biraz demek yalan olur. Çünkü adam sabaha kadar şehre kaçan canlanmış ölülerin arkasından koşuşturmaktadır. Sabahın ilk ışıklarında bu canlılar yine donmaktadır. Onun amacı bu canlıları şehirde fark etmeden yuvalarına koymaktır. Aksi takdirde bu canlıların şehri mahvetmesi an meselesidir. Bunun için müzede birkaç canlanan eserden yardım almaktadır. Bu filmi ben izlerken sanki orada o bekçinin yerinde ben vardım ve bir filmin amacı da bunu karşısındaki izleyicilere hissettirmektir. Ben orada olsam ne yapardım sorusu filmin sonuna kadar kafamı en çok karıştıran soru oldu.

  Bu tarz filmleri izlemek sadece beni değil herkesi etkiliyor olsa gerek. Çünkü bu bir aile komedi tarzında bir film. Bu filmi aile olarak da rahatlıkla izleyebilirsiniz.

Anahtar kelimeler: Müzede Bir Gece serisi, Müzede Bir Gece konusu, Müzede Bir Gece oyuncuları, Ben Stiller filmleri, Owen Wilson filmleri

Kategori: ,

0 yorum