Arrow Dizisi 3.Sezon 13.Bölüm (3x13) : Canaries Bölüm İncelemesi

06:17 | 0 yorum

Uzun bir aradan sonra (-Bana çok uzun geldi.) ekranlara dönen Arrow, bomba gibi geldi! Evet ''bomba gibi'' dememin nedenini sonra açıklayacağım. Oliver şehire döndükten sonra eh-buh sakinlik kazanan şehir yine bir Vertigo sarsıntısına uğradı birde ''Lance'' kardeşler var tabi.Yazının bundan sonrası bölümü izlemeyenler için çok, çok, çoook Spoiler içermektedir..! ;


Bölümün başında tam ''İşte bu ikiliye bayılıyorum.'' diyecekken, Laurel 'ı görmek beni çok sarstı. Tamam laf etmeyeceğim yani Oliver yokken, şehre bir nevi o da yardım etti tamamda gidip Oliver'ın tek eliyle alacağı adamı sen niye bulaşıyorsun niye! Tamam özür dilerim sinirlendim biraz sonradan kabul etse de Oliver'da bu işe çok sinirlenmişti, çünkü kendini Sarah olarak sokağa atıyordu.

Saten Vertigo 'yu yedikten sonra biraz karıştı kafası, her neyse en azından biraz da olsa ''Tecrübe'' kazanmış oldu. Bu iki sezondan çıkardığım tek kötü sonuç ise ''Laurel 'ı çizgi romanda ki gibi yansıtamamışlar.'' Oliver ilk başta Laurel olmak üzere sırlarını paylaşmaya başlamıştı.İşi ilerletmiş :



Ra's Al Ghul ile yapılacak savaş için büyük sırrını Thea 'ya gerçeği anlatmak zorunda kaldı, e biraz şaşırdı. Ben bile Thea 'nın ''Yine mi bana yalan söyledin abi .s .s'' havasını beklerken ''İnsanların kurtardığın için teşekkürler.'' demesi beni böyle şok etti resmen yani.



Yazımı yarıda bıraktığım zaman hep bu adamın ismini unutuyorum Count Vertigo gibi bir şeydi neyse macerası fazla uzun sürmedi saten. Laurel için çok yorucu olsa da! E tabi ki Oliver için fazla zor biri olmadı. Ama çizgi romanı, diziye aktardığı için tebrik etmeliyim!



Laurel için çok zor oldu demişken bu, benim tabirimle ''Bonzai'' gibi bir şey. Kız baya baya Sara 'yı gördü. Hayal olsa da Canary kostümüyle Sara 'yı görmek beni çok mutlu etti. Bu bölüm Laurel 'den o kadar çok nefret etmedim ama Sara 'yı hayal olarak görsem de Canary kostümünün kime yakıştığını tekrar olarak hatırladım. Laurel çizgi romanda ki gibi sonik sesi dizide olursa iyi olur ama. :)

Laurel 'ın çizgi romanda ki sonik ses olayını sonra (-ki yazılarımda) deyineceğim ama şimdilik dizide ki dövüş performansına gelirsek, ne kadar da sevmesen acemi olmasına rağmen şuanlık çok uygun diyebilirim. Saten bu bölümden itibaren (3x13) artık  Arrow Team 'da!



Laurel 'ın Arrow Team 'de olmasını Oliver hiç hoş karşılamasada zenci oğlanımız ve zeki kızımız sayesinde Laurel takıma katıldı diyebilirim. ''Sen yokken biz vardık Oliverr .s .s '' tavırları filan saten çoğunlukla Oliver 'ı ikna etti. Roy ise hayla aşk-ı alemde dolanıyordu malesef.



Tamam kızı sevebilirim ama yani o senin hocan Roy, biraz saygı! Lütfen! Chase ile saten kısa (çok kısa) bir aşkı bittiği için kesinlikle ama kesinlikle Roy ile birlikte olur diyorum. Chase demişken ''Efendim Ra's Al Ghul 'a Çalışırım.'' filan ayakları yaptı, korkudan iğneyi kendine yapıştırdı salak!



Bizde bu sırada Thea 'nın dövüş tecrübesini görmüş olduk ama daha gelişecek o kız, gelişecek! Hatta Arrow Team 'e bile gidebilir bu gidişle ben size söyleyeyim. Ön sezisi muhteşem ama!



Bu ada muhabbetinden sonra baya gelişir bence hele karşısına Slade çıkarsa (-Sonraki bölüm muhteşem olucak, muhteşem! ) daha da gelişir bence. He, Chase diyorduk en son Roy takip etmiş aferin de Malcolm 'un da kızını çok önemsediği bir kez daha görmüş olduk.



İncelememizin sonlarına gelirken, resmen ağlayacağım sahneye gelelim. İlk başta, ''Tamam, kızıyorum'' ayaklarına gelip gülümseyen Dedektif sonrasında gerçeği öğrendikten sonra ağlarken onla birlikte bende çok üzüldüm. Keşke o zamana kadar bırakmasalardı dedim ama Laurel 'ın da dediği gibi, hasta olduğu için söyleyemedi. Neyse geç olsun güç olmasın diyorum.



Ve bölümün en önemli ve son sahnelerinden, Lian Yu adası! Sırf eğitim için Lian Yu adasına gidilmesi evet bizler için heyecanlı ama gereksiz bir olaydı bence. Saten sonraki bölümde (3x14) Slade hapishanesinden çıkacağını öğrendik. Thea 'nın tecrübe artışı ve Slade 'in diziye katılışından sonra biraz daha heyecan göreceğiz bence ama Slade, Ra's Al Ghul 'a meydan okuma gibi birşeyi olabilir diye düşünüyorum.



Flashback 'lerde de sona doğru yaklaşırken, Oliver 'ın geçmişte Starling 'e geri dönmesi beni çok şaşırttı ve heycanlandırdı diyebilirim. Yani ''Adam mı yoktu ki Oliver ile Yamashiro 'yu oraya kadar süreklediniz.'' dedim içimden ama ne çare! İlerliyenki bölümlerde göreceğiz artık.

Anahtar Kelimeler: Arrow 3.Sezon 13.Bölüm İncelemesi, Arrow 3x13 İncelemesi, Arrow Dizisi 3x13 İncelemesi, Arrow : Canaries Bölüm İncelemesi, Arrow 3x13 Detaylı İnceleme, Arrow 3.Sezon 13.Bölüm Detaylı İnceleme

Kategori: , ,

0 yorum