Constantine Dizisi Hakkında Görüşler, Konusu Ve Dizi Eleştirisi

09:50 | 0 yorum

                       


Bende çoğunluk gibi diziyi izlemeden önce ''Acaba başlasam mı?'', ''Acaba güzel midir ?'',''Sıkılır mıyım izlerken?'' gibi sorularla kafamı allak bullak ettim. Sonra fazla uzun olmadığı için izlemeye karar verdim Constantine dizisini.  Peki madem izledim, diğer kardeşlerimde izlesin dedim :)

Genellikle ne zaman bir dizi seyretsem, ''Bu dizi bence izlediğim en iyi diziydi!'' cümlesini kurarım. Sıkıldığım, ileri ki bölümlerinin kötü gideceğini hissettiğim diziyi seyretmem. Ama Constantine dizisini izledikten sonra ''Keşke önceden Hellblazer çizgi romanınıda okusaydım.'' bile dedim.

Çoğu çizgi roman severler için John Constantine 'nin sık olarak sigara içmemesi biraz hayal kırıklığına uğratmış gözüktü ama bence çok uygun ve güzel olmuş. Farklılık yaratmış. Dizide büyü adına bir şey yapılırken, genellikle Hristiyanlık dinine göre dizi ilerlediği için farklı dinlerdeki insanlarda ön yargı oluşturabiliyor biraz. (O konuda biraz bende de olmadı değil.)

KORKU DERECESİ :

Yazıyı yazmama meyil olan kardeşimiz ''Korkunç, korku'' ile ilgili 1-2 kelime söylemişti sosyal medyada. Bende bir düşündüm evet dedim ''Ruhlar, hayaletler, canavarlar filan vardı la bu dizide.'' İzlerken bir korku hiç yaşamadım veya gerilmedim. Dizimizin bölümü Dram, (Fantastik ve Polisiye) evet ama ben bile küçüklüğümden beri sadece 1-2 sefer korku filmi izlemiş insanım. (Korkuyorum abi, ne yapayım.) Bu konuda hayla şüpheleriniz olursa, ilk bölümlerde korku dozunuza göre devam edebilirsiniz diziye.

Yazımızın bundan sonrası ''Spoiler'' değil, genellikle diziyi tanıtma içermektedir ;



DİZİ VE OYUNCU EKİBİ : 


Yaratıcıları David S. Goyer, Daniel Cerone ve Snesha Koorse olan dizimizin yönetmenliğini ise Romeo Tirone, Neil Marshall, John Badham, Nick Gomez ve T.J Scoot gibi isimler yer alıyor. Yapım ekibi kısmını yavaştan bitirirken oyuncularımızın fazla tanıdık olduğunu söyleyemem. Matt Ryan, Charles Halfrod, Harold Perrineau ve Angelica Celaya ise ana kadro olarak oyunculuğu paylaşıyor..

DETAYLAR VE KONU ;

2014 yılında çıkmış olan dizimizin IMDB Puan'ı ise 7.7/10 'dir. (-dur.) ''Dexter'' dizisinin de yaratıcısı, Daniel Cerone ve aynı zamanda ''The Dark Knight'' serisinin senaristliğini yapan David Goyer'ın Constantine dizisinin altında imzaları yatmaktadır. Hellblazer çizgi romanından uyarlandığını da söylemeden geçmeyelim.

Dizimizin konusuna gelirsek : ''Geçmişi günahlarla dolu John Constantine,  uzun süredir bıraktığı işi borçlu ve çok yakın olduğu olan bir arkadaşının kızını kurtarmak için geri döner. ''Peki bu adamın işi nedir?'' diye soracak olursanız, John Constantine bir kara büyü ustasıdır. En yakın arkadaşı Chas ve bir melekle bu işe atılır. Evet yanlış duymadınız bir Melek! İlk başlarda Londra şehrinde olan Constantine, yavaş, yavaş kötü olan melekleri ve iblisleri cehenneme sonsuza dek göndermek için çevre civarlara da gider. Geçmişi acılar ve günahlarla dolu olan John Constatine artık eskisi gibi hayatını bu işe adamıştır.''



Şuanlık sezon finaline giren dizimiz ortalama 42-43 dakika olmak üzere ilk sezonu 13 bölümden oluşmaktadır.  Bu kadar yazmış olduğuma göre cidden beğendiğim bir dizidir. İyi, kötü veya soru amaçlı bütün yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlarınız bizler için önemli!

Anahtar Kelimeler : Constantine Dizisi, Constantine Dizisi İncelemesi, Constantine Nasıl Bir Dizi, Constantine Dizisi İzlenmeye Değer mi ?, Constantine Dizi, Hellblazer Çizgi Romanı Dizisi, Dram Dizisi, John Constantine Dizisi, Polisiye Dizi, Fantastik Dizi, Gerilim Dizisi 

Kategori: , , ,

0 yorum